Potešenie z krásy

 Členstvo

 

Aký je registračný poplatok a kedy sa platí?

Registračný poplatok je 1,63 €/49 Sk. Naúčtovaný je v prvej faktúre a firma tieto peniaze venuje na charitu. Pomáhame nemocniciam skrášľovať detské oddelenia alebo rehabilitačné zariadenia a prispievame na nákup prístrojového vybavenia týchto zariadení.

Štartovací balík získa každý nový poradca automaticky v prvom balíku. Obsahuje 3 katalógy na nasledujúcu kampaň, Registračný materiál, leták Vitajte v  Oriflame, Zákaznícku kartu, cenník na aktuálnu a nasledujúcu kampaň.

 

Kde a ako sa tovar objednáva?

Tovar môžete objednávať niekoľkými spôsobmi: osobne v Okamžitom servise v Bratislave, na servisných bodoch, internetom, telefonicky, faxom, poštou alebo e-mailom. Najpohodlnejší a najrýchlejší spôsob je prostredníctvom internetu.

 

V akej výške by mala byť moja objednávka?

Hodnota nákupu je ľubovoľná. Prvá objednávka by mala byť aspoň za 70 bodov, aby ste využili darčeky z programu Vitajte v Oriflame. Ale samozrejme, závisí od vašej šikovnosti a od toho, koľko chcete zarábať. Oriflame nestanovuje žiadne minimálne odbery. Kozmetická poradkyňa od 15 rokov do 18 rokov má limit nákupu do 165,97 €/5000 Sk, kozmetická poradkyňa nad 18 rokov má limit do 663,88 €/20 000 Sk. Body výrobkov zistíte v cenníku.

 

Kedy sa platí za tovar?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť okamžite v Okamžitom servise Bratislava alebo po vystavení faktúry. Spolu s tovarom vám príde faktúra, ktorú môžete do 14 dní od jej vystavenia uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

     - Internetovým prevodom

     - Vkladom na účet

     - Prevodom z účtu

     - Kreditnou kartou

     - Poštovou poukážkou

     - V predajniach Jednota priamo pri pokladniach (Unikasa)

 

Čo sa stane, keď si jednu kampaň neobjednám? Vyradia ma z Oriflame?

Samozrejme, že nebudete vyradení. Je len malá pravdepodobnosť, že z takej širokej ponuky výrobkov, zliav a noviniek si vaše zákazníčky nevyberú. Je dôležité hľadať si nový okruh zákazníkov. Z Oriflame budete vyradení až vtedy, keď si neobjednáte ani raz počas 17 kampaní.

 

Koľko zákazníkov by som mala mať?

Zákazníkov môžete mať toľko, koľkým dokážete poskytnúť kvalitné služby. Neskôr môžete zo spokojných zákazníkov vytvoriť nových kozmetických poradcov. Nových zákazníkov môžete získať cez spokojných zákazníkov, ich odporúčania a kontaktovanie v teréne.

 

Majú výrobky aj vzorky?

Ak k výrobku existuje vzorka, v katalógovom popise výrobku je napísané: Vyskúšajte vzorku! Kód vzorky si môžete vyhľadať v Cenníku Oriflame.

Vzorky je možné objednať jednotlivo alebo aj celú sadu vzoriek vôní, krémov a rúžov.

Nový poradca Oriflame si môže kúpiť sadu vzoriek pod kódom 630368 len za 13,24 € / 399 Sk. ak si neobjedná v prvej objednávke, môže tak urobiť najneskôr do konca 3. kampane od zapojenia do Oriflame. Nový poradca má nárok iba na jednu sadu so vzorkami za túto zľavnenú cenu.

Bežná cena sady je 23,20 € / 699 Sk.

 

Čo urobiť, ak sa mi tovar nepáči alebo by som ho chcela vrátiť?

100% záruka spokojnosti znamená, že tovar, ktorý zákazníkom nevyhovuje, môžu bez udania dôvodu vrátiť do 21 dní od vystavenia faktúry.

 

Akú zľavu získam, keď sa zaregistrujem do Oriflame?

Zľava je v rozmedzí 23% až 30%. Výška zľavy závisí od hodnoty objednaného výrobku. Rozdiel medzi nákupnou (poradcovskou cenou) a katalógovou cenou máte uvedený pri každom jednom výrobku v cenníku. 

Vyhľadávanie

Kontakt

Renáta Hlavičková 0911 710 140